Vragenlijstonderzoek naar effecten van de coronapandemie op de mentale gezondheid en het welbevinden van kinderen

De afgelopen jaren hebben wij dankzij jullie inbreng veel onderzoek kunnen verrichten naar onder andere welbevinden en mentale gezondheid. In deze tijd heeft iedereen natuurlijk ook veel vragen over het COVID-19 coronavirus. Met jullie hulp willen we enkele daarvan door middel van ons onderzoek beantwoorden. Deze speciale vragenlijst over de coronapandemie is onderdeel van een groter Nederlands onderzoek. Het doel van deze vragenlijst is om onder andere beter inzicht te krijgen in de effecten van de coronapandemie op de mentale gezondheid en het welbevinden van kinderen. Door hier uitgebreider onderzoek naar te doen en zo een beter beeld te krijgen van het samenspel tussen omgeving en genen kunnen we verschillen tussen kinderen beter verklaren. Met deze kennis willen we op termijn kinderen en families helpen die zich door de coronapandemie minder gelukkig voelen.

We hopen weer van harte op je medewerking, juist ook als je de eerdere vragenlijst al heeft ingevuld.

Klik hier voor alle informatie over het meedoen aan dit onderzoek, het gebruik en bewaren van je gegevens en over contactpersonen.