Research Master Genes in Behaviour and Health: een unieke master met veel meerlingenonderzoek!

Voor het vijfde jaar achter elkaar is een enthousiaste en internationale groep studenten begonnen aan onze Research Master Genes in Behaviour and Health. Deze Research Master is sterk verbonden met het Nederlands Tweelingen Register. De studenten volgen een tweejarig programma waarin ze leren hoe ze tweelingonderzoek en ander genetisch onderzoek kunnen doen. Naast een aantal vakken hebben de studenten ook twee keer een langere stageperiode die het mogelijk maakt om echt aan de slag te gaan met een eigen onderzoeksvraag.

De sterke verbintenis met het NTR maakt onze Research Master uniek in de wereld. Meer informatie over het masterprogramma is te vinden op www.vu.nl/genes