Vrouw bevalt in een jaar maar liefst twee keer van een tweeling

Dacht je dat jij het druk had? Nou, het kan nóg veel drukker. De Amerikaanse Alexzandria Wolliston uit Florida beviel tien maanden na elkaar van twee tweelingen. Dus binnen 1 jaar werd zij moeder van vier kinderen.

En dat is iets wat ze zelf amper kan geloven. In maart 2019 beviel ze van twee zoons, Mark en Malakhi. Een maand na hun geboorte bleek ze onverwachts weer zwanger te zijn. En ja, opnieuw was het dubbel raak. Ze was opnieuw in verwachting van een tweeling. “Ik had nooit gedacht dat ik twee tweelingen zou kunnen krijgen. Hoe bizar is dat?”, vertelt ze in het interview. Afgelopen 27 december is Wolliston opnieuw bevallen van een twee jongens: Kaleb en Kaylen. “Ik heb de tweelingloterij gewonnen.” Ze had al een 3-jarige dochter. Nu met vijf jonge kinderen vindt ze het voorlopig wel even druk genoeg in huis.

Het krijgen van tweelingen zit bij haar in de familie. Ze ontdekte dat haar beide oma's een tweeling hebben verloren bij de geboorte. "Dat was een groot verdriet, dat nu weer opgevuld mag worden met mijn jongens. Ik zie dat als een dankbaar cadeau." Volgens CNN is ze niet van plan om ooit weer zwanger te worden.

Bron: Metronieuws